Kuidas meile kliendiks saab?

1. Teenuse taotlemisel nõutavad dokumendid:

  • Kliendi või tema esindaja (eeskostja, sugulased, kohalik omavalitsus jne.) avaldus
  • Koopia isikut tõendavast dokumendist
  • Perearsti (haigla, taastusravi jne.) väljavõte kliendi tervisliku seisukorra kohta (epikriis)
  • Kohaliku omavalitsuse garantiikiri

2. Teenuse osutamise aluseks on:

2.1 leping teenuse osutaja ja kliendi või tema seadusliku esindaja vahel  ja/või teenuse saaja elukohajärgse kohaliku omavalitsuse vahel.

2.2 hoolduslugu mis koostatakse 30 päeva jooksul alates klienditeenusele saabumisest. Hoolduslugu vormistatakse vastavalt vajadusele koostöös hooldusjuhi-, tegevusjuhi-, hooldustöötajate- ja kohalike omavalistuste sotsiaaltöötajatega.

3. Pakutavad teenused:

Isiku soovidest ja vajadustest lähtuvalt turvaliste, kodulähedaste elamis- ja hooldustingimuste loomine.

3.1. Põhiteenused:

  • hooldustoimingud (mähkmete vahetamine, isiklikud hügieenitoimingud,toitmine)
  • toitlustamine 3 korda päevas + õhtune teejoomine (vajadusel dieettoit)
  • majutamine üheses, kaheses või kolme kohalises toas
  • perearsti teenus
  • vajadusel eriarstide külastus
  • õendusabi teenus (ravimite tellimine, manustamine vastavalt pere- või eriarstide ettekirjutusele)
  • abivahendite kasutamine, nõustamine.
  • rehabilitatsiooni organiseerimine
  • kliendi pesu pesemine
  • vastavalt vajadusele liikumisabi majades ja territooriumil

3.2. Abiteenused:

  • sotsiaalnõustamine
  • transporditeenus pere- ja eriala arstide vastuvõtule
  • vaimulik, hingeline abi (üks kord kuus jumalateenistusel)
  • raamatukogu teenus (oma raamatukogu)
  • TV vaatamine
  • ühisüritused (Võidupüha, jaanipäev, vabariigi aastapäev, rahvusvaheline eakate päev jne.)
  • klientide meelespidamine sünnipäeval (šokolaad, kaart)
  • huvidel ja hobidel põhinevad vaba aja tegevused (raamatu lugemine, ettelugemised, lauamängud, arutelud, jalutuskäigud jne. koos tegevusjuhiga)