Kuidas meile kliendiks saab?
1. Teenuse taotlemisel nõutavad dokumendid:
- Kliendi või tema esindaja (eeskostja, sugulased, kohalik omavalitsus jne.) avaldus
- Koopia isikut tõendavast dokumendist
- Perearsti (haigla, taastusravi jne.) väljavõte kliendi tervisliku seisukorra kohta (epikriis)
- Kohaliku omavalitsuse garantiikiri
2. Teenuse osutamise aluseks on:
2.1 leping teenuse osutaja ja kliendi või tema seadusliku esindaja vahel ja/või teenuse saaja elukohajärgse kohaliku omavalitsuse vahel.
2.2 hoolduslugu mis koostatakse 30 päeva jooksul alates klienditeenusele saabumisest. Hoolduslugu vormistatakse vastavalt vajadusele koostöös hooldusjuhi-, tegevusjuhi-, hooldustöötajate- ja kohalike omavalistuste sotsiaaltöötajatega.
3. Pakutavad teenused:
Isiku soovidest ja vajadustest lähtuvalt turvaliste, kodulähedaste elamis- ja hooldustingimuste loomine.
3.1. Põhiteenused:
- hooldustoimingud (mähkmete vahetamine, isiklikud hügieenitoimingud,toitmine)
- toitlustamine 3 korda päevas + õhtune teejoomine (vajadusel dieettoit)
- majutamine üheses, kaheses või kolme kohalises toas
- perearsti teenus
- vajadusel eriarstide külastus
- õendusabi teenus (ravimite tellimine, manustamine vastavalt pere- või eriarstide ettekirjutusele)
- abivahendite kasutamine, nõustamine.
- rehabilitatsiooni organiseerimine
- kliendi pesu pesemine
- vastavalt vajadusele liikumisabi majades ja territooriumil
3.2. Abiteenused:
- sotsiaalnõustamine
- transporditeenus pere- ja eriala arstide vastuvõtule
- vaimulik, hingeline abi (üks kord kuus jumalateenistusel)
- raamatukogu teenus (oma raamatukogu)
- TV vaatamine
- ühisüritused (Võidupüha, jaanipäev, vabariigi aastapäev, rahvusvaheline eakate päev jne.)
- klientide meelespidamine sünnipäeval (šokolaad, kaart)
- huvidel ja hobidel põhinevad vaba aja tegevused (raamatu lugemine, ettelugemised, lauamängud, arutelud, jalutuskäigud jne. koos tegevusjuhiga)